Damm med fontan av solceller!

Tänk om jag visste förrut att det här fanns! Då hade jag ju kunnat gräva ner min damm jag släpar runt på sen tre fyra år!
Alltså vid min kolonistuga. nu känns det knappt lönt då jag aldrig är där och allt dör väl.😦
Men trivs inte där för fem öre. Så är det ju tio mil dit med…😦

Det finns ju ingen el där som sagt! Men frågan är HUR bra det är? Om man ska vara nöjd med att det porlar lite några timmar om dagen eller att det är en riktig fungerande damm?
Kanske är tänkt att det bara ska vara för små vattenblänk och inte för en sån stor ”form” som jag har. Inte så lätt att tömma liksom när vattnet stått för länge.
Men tanken är god! Och kanske finns det ännu fler produkter där ute som drivs på solceller som man inte vet om!!

Besök http://www.solsmart.se och kolla in, finns även sork-skrämma!

Lämna en kommentar

Filed under Planer, Solceller, Trädgård

Kommentera

