Reflex-fleece..äntligen!

Bortglömt inlägg som inte publicerats…vet ej när jag skrev det längre!

Har suktat efter Julas reflex-fleecejackor ganska så länge men inte riktigt känt att jag haft råd med det fast dom inte är så dyra. Så när M och jag var där häromkvällen frågade jag om dom inte hade såna på jobbet som han kunde smussla hem! Trodde inte det för fleece kändes inte som något alternativ där och säkert fulla med arbetsplatstext på. Men joho..dom hade förvisso slutat använda såna men han hade sin i princip oanvänd i skåpet och igår kom den hem! Utan text men tokstor.. Men det gör inget! Så nu kommer jag komma att synas rejält!
Jag har ju packat bort min älskade reflexjacka nånstans i alla flyttar.😦 Saknar den grymt mycket men nu klarar jag mig ett tag ju.

När vi var på Jula passade jag på att köpa en reflexväst till hund..på bilden en stor hund så jag tog stl L. Jo tjena…oj va den inte passade! Nån liten spaniel på sin höjd!!! Så den ska jag komma ihåg att lämna tillbaks.
Men reflexvästarna för människor på Ica Maxi, dom funkar ju kanon!😛 Dock var stl 7-10 år lite för liten för C…😉 Men det gick fast det blev lite tajt! Ska nog se om jag kan komma ihåg att köpa några såna vuxenstorlekar för tio kronor är ju billigt och så funkar dom till hund! Bara få dom att kliva i ärmhålen och så knäppa på ryggen!🙂

Lämna en kommentar

Filed under Djuren, Hund

Kommentera

