Bozz hjärta M

Helt sjukt så fixerad B har blivit av M.  Han ligger nedanför soffan/hans säng jämt, så fort M förflyttar sig så måste han upp och följa med, när han stänger in sig i badrummet ligger han klistrad utanför.  Det blir väldigt väldigt fuktigt om man duschar med stängd dörr så han har alltid den öppen men det går ju inte längre för då kommer han in och ”stör”!🙂

På helgmorgnarna måste jag ha honom instängd eller sitta fast i ute-linan som oftast ligger på insidan av dörren. För annars springer han fram och tillbaks mellan mig och M så fort jag gör minsta rörelse för på morgonen måste han ha koll på oss båda. Ja alltså, jag går ju upp galet tidigt till skillnad mot M! Så från M:s säng ut till mig så jag inte går ut eller gör mat till dom! När han märker att han inte missar nåt som jag skulle göra går han tillbaks till M:s rum där dörren inte kan vara helt stängd för det blir för varmt.  Det hade väl inte varit ”så farligt” om det inte vore för golven… Dom passar inte ihop med hundklor. Är ett sånt jäkla liv med han farandes fram å tillbaks klapprar, med andra ord skitstörande.  En lång hallmatta och en matta nedanför hans säng hade varit bra.
Men så är det…han är helt galen i M.

Har kommit fram till att det är så för han var ju sin husses hund i sitt förra hem, mamman i huset beblandade sig inte så mkt med honom. Sen har han levt med mig i två år utan minsta manlig varelse så jag tror han har utsett M till sin nya husse precis som han är van vid från förr. Trots att han aldrig går ut med dom eller utfodrar dom! Jag känner mig verkligen degraderad!!!🙂
Blir ju synd om honom när vi flyttar sen..stackarn!

Lämna en kommentar

Filed under Djuren, Hund

Kommentera

