Hundreflex på Jula… :/

En sådan här köpte jag på Jula. Nämde ju det för ett tag sen. Fanns i storlekarna S, M och L. På förpackningen syns ju en sådan där Malinois eller vad dom heter(belgisk vallhund alltså..)och tog för givet att det skulle vara en stl M då för dom är ju inte sååå stora. Så jag köpte  mig en L då för det skulle passa C som har så mkt päls att selar och halsband försvinner i allt hår. 
Haha! Ja men eller hur… Det gick inte om för fem öre!!!

Nu är ju inte 30 kr mkt att bråka om men det kändes som en ren principsak att visar dom en slags mellanhund på paketet som bara har de storlekarna angivna utan mått så räknar man ju med att en L bör passa en stor hund som…new foundland allra minst. 
Så jag tog allt med mig kitet och kvittot och tjejen i för-kassan sa att återköp gäller ju bara oöppnade förpackningar… Höhö…synd för henne att jag hade en irriterad dag för jag snäste åt henne allt ovanför ang storlekar. Hon hade såklart ingen aning om vad det var för hund på bilden men höll med om att det borde visat en genomsnittshundstorlek så man kunde på det viset försöka välja storlek.
Så jodå, jag fick mina trettio kronor!🙂

Hon trodde förresten att dom råkat lägga i en liten storlek eller att det var felmärkt… Jag undrar det ja…


(Försökte hitta inlägget men jag har kanske inte skrivit nåt om det trots allt. Fast jag är helt övertygad om det.)

Lämna en kommentar

Filed under Djuren, Hund

Kommentera

