Min brunn

Min brunn(det finns dock minst tre till på tomten?!)tycker jag är så fin!! Dock är pumpen inte inkopplad för det visade sig vid ett test att ett rör förmodligen frusit sönder under vintern. Så jag hivar upp vatten med en hink och känner mig som förr i tiden!🙂
Det är bara ett problem.  Jag har hyresgäster där. Dom absolut största spindlar jag någonsin sett i naturen!!! Riktiga bestar!
Dom har ännu inte gett upp hoppet om att jag ska sluta springa där och dra bort locket men jag tror vi kommit överens om att dom håller sig på en sida och jag på en annan!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

