Flyttat lite…

Eftersom jag nu tänker använda den här bloggen för jag över endel inlägg från en jag skrivit lite sporadiskt i tidigare. Lägger till en ny kategori; Gratis.  För det finns mycket att ”komma över” ute på nätet som är gratis om man bara följer rätt bloggar och har ögonen med sig! Facebook har ofta företag som erbjuder gratis varor eller prover för att få gillare till sina sidor!

Börjar med att lägga ut vad jag fick i brevlådan häromdagen; två hårfärger och en kupong på juice från Skånemejerier! Hårfärgen kom i ett vadderat kuvert utan avsändare eller brev inuti. Har något vagt minne av att det var Veckorevyn som hade någon kampanj där dom delade ut färger men ar för mig man skulle göra någon motprestation som att tala om hur man tyckte färgen var att använda. Men det kanske kommer sen. Eller var det inget mer än ett prov. Konstigt ändån att det inte följde med någon info!!

Jag som färgar mitt hår och dricker juice har ju med det här paketet tjänat mer än hundra kronor! *s* Tror iofs hårfärgen i sig kostar runt hundringen styck men jag köper ju inte så dyr hårfärg i vanliga fall!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Gratis

Kommentera

