I soffan…

Unga fröken har min stora laptop så jag blippar på tfn. Installerade bloggen på wordpress-appen äntligen. Så nu kan jag i framtiden tvinga mig till pauser när jag sliter ihjäl mig vid stugan. Har svårt att pausa..:/
Idag är det dock en rejäl vilodag. Det känns som om jag inte får ngt gjort ändå har jag så ont i kroppen varje kväll så jag nästan spyr. 

Ligger i soffan och lyssnar på Varg Gyllanders senaste och jag är så säker på att jag slutade lyssna för den var så tråkig men skulle ge den en chans till. Men nu på sjätte cd:n börjar jag undra om jag ändå inte lyssnat på hela. Kan inte minnas slutet alls men jag minns allteftersom jag lyssnar nu. Märkligt.
Surt bara om jag *pling* kommer på slutet när det är en halvtimme kvar!

Nåja…det får väl vara så isf.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

