Smart!!!! Handpresso!!

En sån här skulle jag vilja ha! Passar ju hur bra som helst på alla mina utflykter och nu när jag sliter med trädgården i timmar. Jag skulle kunna ta dit min perculator men det är ju oftast bara en snabb koffein-kick jag behöver, inte en massa koppar som den måste brygga.
Runt 1200 :- har jag sett den för. 795:- på en nätbutik. Såklart inte i sortimentet längre.
Får leta på blocket/tradera.

www.handpresso.se

Enkel, lätt, elegant och kompakt, den fungerar utan elektricitet. Liten och behändig, den följer med dig på semester, helger, och resor. Med Handpresso Wild kan du njuta av din espresso inomhus såväl som utomhus. Pumpa bara upp maskinen till 16 bar, häll i vatten från en kastrull eller termos och lägg till en E.S.E. pod. Sedan är det bara att hälla upp kaffe i premiumklassen i din kopp genom att trycka på knappen.
Enligt Pricerunner: 3 butiker (1 149 kr – 1 199 kr)

Smartson har testat!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

