Gratis under sommaren!

Har varit dåligt skrivet i sommar så det blir ett litet hopplock av gratis-saker som trillat in i brevlådan under sommaren!!!

Dom fyra första; en hel hög med skoskavsplåster, två biobiljetter från postkodslotteriet, en frösticka!, schampo, balsam och hårinpackning från pantene prove *2 och så en påse såndär mysko mini-ost!

6 st Friskies denta-stick eller vad det heter, kaffeprov från Löfbergs Lila och här var visst kupongen för osten ovanför, en gratis tidning från Min Häst, har även kommit en Kalle Anka. Kitet från apoteket var rätt…simpelt.. En namntag, en putsduk som jag har lagt i kameraväskan! och så något man ska hälla på maten till hunden.

gratis sommarlek från santa maria om man köpte tre texmex-produkter, eftersom jag flyttade fick jag inflyttningspresent från ica igen! Kaffe och bullar! En drick-yougurt från coop hämtad via sms-kupong.

Kom  tio lotter eller nåt från psoriasisförbundet, efter allt skrapande var det vinst på sista lotten! En gratisprenumeration på sex nr och jag valde Allers trädgårdstidning och första numret kom häromdagen!

2 paket makaroner från barilla, vanish, 4 pkt vällingprover från semper, 2 lisebergskort och kupongerna från ica som inflyttningspresent! Varit med i en tävling tydligen så jag vann marabous vita choklad. Klister-etiketter som visar att jag inte är en idiot som köper vatten på flaska när det finns i kranen.

Jag sparar ju på streck-koderna från Friskies som mina katter äter mest här och då kan man registrera och skicka in sina koder få premier hemskickade. Vippen funkar ju som vanligt inte, förstår inte varför det tillverkas sådana, dom fäster ju inte mer än nån sekund och vilken kattunge sm helst leker sönder dom. Klo-tunneln med bolla i har dom gillat iaf! Det har varit dom hrä sakerna i nog ett år nu så det är lite tråkigt och det är ju inget för en vuxen katt direkt. Men men, gratis är gott!😉

Köpte ett presentkort via groupon och blev nöjd med köpet! Särskilt den rosa kniven! Jag som älskar rosa! Tyvärr glömde jag att köpa ett presentkort till för att köpa dom andra knivarna. *muttrar*
Så  här såg kvittot ut från Royal design som jag fick i mailen och jag tyckte det var överkomligt pris! Sagaform är ju också ett favoritmärke och vattenflaskor och värmedynor går åt. Jag som är så frusen kommer använda den här vinter!
—— Produkter ——
1 st. Adventure Värmekudde Snowflake, Vit/Blå – 23 kr.
1 st. Picnic Flaska Med Iskolv, Blå – 35 kr.
1 st. Spectrum Kockkniv 18 cm, rosa – 150 kr.
Frakt : (69), 0 kr.
Total summa : 277 kr.
Total summa efter rabatt: 77 kr.
Ni har använt er av kampanjen: Groupon, som gett er 200 kr. i rabatt.

Nu har jag inte fler bilder att visa men det har kommit mer i brevlådan! Även om jag tyckt det varit lite glest på sistonde men ihopsamlat så här är det ju rätt mycket på bara tre månader ungefär!😀

Irriterande nog har jag haft flera sms-kuponger på Scans plånboksförpackade pålägg, knorr soppor mm som inte gått att lösa in för jag har inte hittat någon affär som haft varorna. Surt.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Gratis, Spartips!

Kommentera

