Sjukt nöjd med hur panel-väggen kommer bli!

Det kommer bli SÅÅÅÅÅ bra med panelen och det blir som jag tänknt mig! Tror jag!😉
Att jag missat att det var två olika sidor på sån här är en annan femma, jag har målat fel sida på hälften av dom. Suck.
Vilket jag upptäckte för helt plötsligt blev det så konstigt och då sa M att det var två baksidor jag satt upp. Hmpf…
Kunde han ju sagt från börjat att det inte var likadant på båda. För det blev ju helt plant om man använde baksidan, som var mycket snyggare än den ”normala”. Men men…jag orkar inte dra bort allt jag satt upp redan för att måla om och spika upp igen. Så det får se ut som det ”ska”.

Det blir så bra ändån!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Hallen, LillaBoet

Kommentera

