Gratis i veckan

image image

1 skal till iphone 4 med oboy fick jag när jag köpte..oboy! Fint men jag har ingen iphone!🙂
7 Ansiktskräm; en för varje dag i en vecka. Mot porig hy har jag för mig.
2 pkt vällingprover. Som jag kommer skicka till en nybliven mamma jag lärt känna via nätet för många år sen! Vi har aldrig träffats fast hon eg bor ganska nära.
Hon är iaf den enda med bebis i min närhet och jag brukar skicka sånt här till henne!

 

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Gratis, Spartips!

Kommentera

