Höstplanterat i zinkbaljan


Inte för det är någon som ser min lilla plantering när jag har ställt det utanför dörren vid stugan men jag blir ju glad när jag kommer dit!

Jag är ju inte särskilt glad i besök heller😉 men tycker dom här små skyltarna är så jäkla söta så jag var ju tvungen att köpa en när jag såg en när det nu var, på Blomsterlandet tror jag det var för den delen.
Dom vita var finast men tyckte den röda matchade huset bäst!

På skördefesten köpte vi en massa småpumpor så det finns här i nu också. Så det är så höstigt och ffint!!!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Höst, LillaBoet, Säsong, Trädgård

Kommentera

