Gratis Valio, nagellack, mattidningar mm

Fortfarande aktivt erbjudande på gratis Valio via deras Facebook-sida, bara ”gilla” så uppdateras sidan själv och längre ner finns formulär för namn och telefonnummer.

Ångrar att jag inte tog fler kuvert för att skicka in Knorr-varor för att få gratis mat-tidning. Trodde det bara var streckkoderna och trodde inte jag hade så många som fyra ens hemma! Men jag hade ju flera varor(använder ju bara Knorr buljong och tex Lasagne-mixarna, och varför har jag inte sparat Knorr tidigare i mitt lager av kvitton och streckkoder?!)så jag fyllde ju kuvertet med engång. Och har fler kvar plus en massa kvitton!! Kampanjen gäller till slutet av november har jag för mig. Måste ta flera. Kanske inte skulle haft så brått att posta för jag skulle ju vilja ha tidningarna med massa inspiration inför julbak och mat!!!
Tre olika tidningar är det att välja på, tre nummer och det avslutas direkt, alltså inget jobbigt att man måste komma ihåg att avsluta den själv.
Valde nu Mat Magasinet. Hittar jag fler samlarkuvert blir det Mat Vänner som jag aldrig läst. Elle är en tidning jag aldrig gillat. Den är nog för vuxen för mig! För mycket glam och glassiga sidor och två tredjedel reklam. Tror inte mat-varianten är någon större skillnad.

Om man gillade Pronaxens sida på Facebook fick man ett litet kit med rabattkupong(hur mycket?!), liten plåtask, nagellack, pytteliten sebamed-tvål och en Lindt choklad! Igår damp det ner två stycken sådan små paket! Chokladen var himmelsk och jag förstår varför den är så dyr!😀
Vilken tur jag hade som fick två olika färger på nagellacken iaf! Vet inte om det vita är så vitt så man kan ha det som fransk manikyr, ska testa någondag!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Gratis, Mat & dryck, Spartips!

Kommentera

