Keep calm…

Kan inte bestämma mig för om jag gillar eller ogillar alla dessa Keep Calm… Men det finns många om man säger så! Så jag kunde itne låta bli att försöka samla ihop dom jag hittar eller kommer hitta på Pinterest(sjukt beroendeframkallande om ni inte redan fastnat där!!)i ett album. Men några gick inte utan var stoppade för dom ledde till sajter Pinterest inte godkände. Så jag lägger upp dom här så jag kan pinna dom själv då!

  Hehe…den är så himla bra! Särskilt i ett hus med en massa barn och djur!!!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

