Gratis nagellack på väg…

En 100 kronors wrapp på Lens-On där det var fraktfritt häromveckan på smink gjorde att jag klickade hem två nagellack med totalsumma 100 kr. Som i kassan blev noll kronor då med andra ord. När betalsättet visa-kort krånglade blev jag lite sur men tänkte att jag kan väl köpa tre nagellack då, 40-50 kr för då tre stycken är ju inte dyrt om man säger så. Men då hade det fraktfria försvunnit när jag kom tillbaks till kassan och en massa krångel, inlogg och utlogg blev jag sur och skrev ett snipigt mail och tänkte att det var synd på det presentkortet.
Döm om min förvåning när jag fick ett bra svar och förklaring att kort inte kan väljas som betalsätt när summan är noll. Så frågan om jag ville att dom skulle göra ordern manuellt. Öh…det hade jag inte väntat mig och dessutom hade det gått hur många dagar som helst eftersom jag inte läste mailet när jag fick det. Så nu kommer dom idag eller i morgon och Lens-On steg högt i mina ögon och eftersom det i sminkväg var i helt ok prisklass så är det mycket stor chans att dom får mig som kund framöver,  jag som är så oerhört krävande när det gäller personal som är service minded blev mycket mycket glatt överraskad!!!!

Fem stjärnor till Lens On!!!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Gratis, Spartips!

Kommentera

