Ok…till jul-köttbullarna provar jag igen!

Efter en stor diskussion på Facebook kom svaret fram på det tidigare inlägget! Jag hade faktiskt rätt i min första tanke!

Det ÄR en köttbullstrillare!!! Kostar 89 kr här.

Jag fyndade rejält då eftersom jag betalade 2,50 för min!😛
(Köksredskapen där kostar 2 för fem kronor på second hand:en!)

Nästa gång(till jul med andra ord!)ska jag prova igen. Nu närj ag vet att det är en sådan ska jag testa lite olika sätt att använda den på och inte bara skitsur slänga den i diskhon för det rann ut smet överallt i dom två hålen!😀

Italian Collection Köttbulleformare
Italian Collection köttbullsformare – saxliknande tång för att forma lika stora och perfekt runda köttbullar! Behandlad med non-stick som gör att färsen lätt släpper från formen och förenklar rengöring.

Material: metall
Färg: grå
Maskindisk: Ja
89:-

Här kostar den 99 kr.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Jul

Kommentera

