Christmasnails – Julnaglar

Hittar bara den här bilden på mina naglar förra julen. Men jag vet att jag tog kort på när jag hade med ofärgad bakgrund vilket var snyggare tycker jag.
Nu tänkte jag väl att det skulle föreställa en stjärnklar natt!😉

I cant find my other pictures of my christmasnails with clear background, strange… I allways take pictures!🙂

Lite inspiration från Pinterest på att måla julnaglar!!!

Some inspiration from Pinterest!!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Hantverk, Jul, Skönhet

Kommentera

