En drös gratis från postlåda och mobil!

Senaste veckan har jag hämtat ut 2 paket Valio Pro Feel(jag hann aldrig smaka dom, ungarna åt dom trots att deras omdöme om dessa var att dom var ”beska och strävare” än vanlig yougurth, så det är väl mer för ”vuxna”!!), ett paket Wasa Sandwich och jag valde med chokladsmak! istället för dessa med olika ostsmaker eller vad det var. Jag visste ju att jag inte skulle äta eftersom jag bara äter Falu Rågrut utan något på!! Ungarna som smakade tyckte väl sådär om det hela.

I veckan kom det två paket med prover på Weledas sortiment. Minns inte när och var jag klickat hem det… Men så här när vi i familjen brottas med torr och fnasig hud är Welseda kanon. Har använt deras hudprodukter för många år sedan och aldrig hittat någon skönare och bätrtre för huden mend et är ganska så dyrt så jag har aldrig köpt det sen. Det är väl på ringblommor antar jag eftersom det är det på förpackningen och jag har tänkt prova på att göra egna ringblommesalvor nästa år, alla säger ju att det ska vara så himla bra!

La Redoute hade ju presentkort på 100 kr, fri frakt och sk body butter så jag klickade hem denna toppen för 19 kr!! Den måste varit i rean för nu kostade den 149 kr.

Milda Cuisine  3 Peppar
Milda Cuisine smaksatta matlagninsgrädde är den perfekta genvägen när tiden eller idéerna tryter. Den passar utmärkt som smaksättare i soppor, grytor, gratänger eller pasta och hjälper dig att sätta din egen prägel på rätten.
Milda Cuisine 3 Peppar är perfekt till kött och kyckling, liksom smaksättare i alla sorters grytor.

Vet inte riktigt vad jag ska använda den till…jag använder ju grädde i maten, i köttfärssås, brunsås, potatismos, köttgrytor osv. Det sistnämda och kanske brunsås kanske jag kan ha den till. Eller när jag gör köttbullar nästa gång? Fast det är ju inte förrens till jul och så lång hållbarhet var det ju inte på den! Men kommer jag inte på något eller ens kommer ihåg att använda den så blir den ju infryst i iskubsformarna att använda vid senare tillfälle.

Har/hade två smskuponger på Wasa knäckebröd singelförpackning och igår på Citygross hämtade jag ut den ena och det blev Wasa Frukost.

Lyx-knäckebröd tycker jag…under den kategorin faller också dom där tunna Delikatess. Just dom förknippar jag starkt med när jag var hemma hos farmor och farfar när jag var liten. Det var sååå himla gott att äta det när man kom dit utöver allt annat i matväg jag tänker på när jag tänker tillbaks.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Gratis, Mat & dryck, Spartips!

Kommentera

