Ruinerad..

Djur kostar onekligen…suck. Hela livet håller på att dra mig ner ner ner. Så veterinärbesök med ena hunden känns knappast som en överaskning. Orkar inte med den lott jag fick av livet.
Jaja..men så är det..bara att bita ihop.
Hunden har blivit jättedålig i hud och öron…det har gått att hålla i schack tidigare men nu…ja jag vet inte vad som hänt. Illa är det.
Sitter och väntar på endel av alla prover dom tagit…blir antibiotika iaf och övergång till svindyrt hundfoder. Och dom två havsbaden jag tillåtit honom varje sommar blir nog noll resten av hans liv. Han älskar ju att bada.😦
Undra om jag måste vänta länge till? Känner mig uttråkad och rastlös. Lyssnar på min bok och spelar lite. Skriver det här i Memo och publicerar sen. Humhum…
—-
Det slutade på 950 kr och 2 timmar på kliniken. Valde att kolla djuraffärens stora utbud av svindyr mat och hittade ett likvärdigt men kostar 300 kr mindre. Nu blev jag medlem och fick köpa en mindre påse för 99 kr tills jag har råd med 579 kr. Kollade just apoteket och ena receotet kostar 130 kr och det andra 664 kr. Jag har inte råd att hämta ut det. Jag har inte ens så jag kan föra över stallhyran men hoppas det är ok om jag betalar för 2 v så länge.
Jag spyr snart…mår så dåligt psykiskt. Vet fan inte vad jag ska göra.

När jag sitter vid datorn sen(vid tfn nu)ska jag visa en vidrig bild på kattens skador för några månader sen…det kostade tusentals kronor.😦

 

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Djuren, Hund, Personligt

Kommentera

