Fina skyltar

Har funderat på en egen skylt till mitt lilla bo men inte tagit tag i det för jag gjorde testskyltar någonstans. Precis…någonstans!! Som jag såklart inte mindes och inte lagt till i favoriter.  Så av en slump såg jag ett inlägg hos Petra om Skyltmax och kollade om det var den sajten. Och det var det!

I kyrkböckerna och mantalslängder omnämns mitt hus flera gånger som Sofiero 2 så jag testade ännu engång att göra en dörrskylt(en ny denna gång då!)och då blev det så här:

Men jag måste verkligen dubbelkolla via gamla böcker på bibblan hur allt hänger ihop med hur man beskriver gårdsnamn osv. Men det är ju fint om det stämmer att det kallades Sofiero!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Komma ihåg!!, LillaBoet

Kommentera

