Sabaton – ”Över Kalmar jag härskar”

"Över Kalmar jag härskar" Sabaton

Igår kväll hämtade jag upp min gamla arbetskompis och så såg vi Sabaton på Palace! Helt underbart! Jag är verkligen ett stort fan! Trodde det var första gången jag såg dom inomhus men det hade jag visst gjort för många år sedan sa xet när jag prata med han sen.

Jag höll verkligen på att strunta i det för jag var så låg och trött, somnade flera gånger under dagen och jag kan verkligen inte sova dagtid så det är extremt ovanligt. Men jag tvingade upp mig och försökte förvandla mig till en partypingla och jag lyckades ärtt bra tyckte jag!🙂
Så jag var inne i stan till 21(struntade i förbanden) och var hemma till straxt efter 24. Ont i fötterna och lite i ryggslutet. Det att stå hela konserten i högklackat utan extra värktabletter och vilopauser var helt enormt och ett stort plus! Jag stod verkligen nästan längst fram tills det var slut! Det hade jag aldrig orkat för bara…en månad sedan!! Tre låtar max innan jag hade fått försöka hitta någonstans att sitta eller hänga. Det var kul!!!!

Och det var faktiskt kul att komma ut och se lite folk och vara…social även om jag inte var det direkt, men ja, att komma ut!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

