Kallt och god jul!

Fattar inte varför jag är så frusen jämt..tål ju nada låga grader. Skakar närmast underkrupen ett täcke. Iförd tights, jeans, dubbla strumpor, linne, långärmad tröja, stickad tröja och överst en tjock fleecemorgonrock!!!! Fler minusgrader och jag får klä på mig ett termolager också. Inomhus. *hackar tänder*

Och jag måste ju komma ut från täcket för att stöka lite i köket men…den lilla värmen jag fått upp försvinner ju direkt! Man kan ju tro jag bor i en liten stuga som det inte eldats i på flera dagar och inte en fullt normalt uppvärmd villa… Men så här är det ju varje höst/vinter. Oavsett om jag är tjock eller smal. Nåja, fryser nog lite mindre när jag väger för mkt emn det är knappt någon skillnad!

21698_10151149604213803_2090168831_nSka också stoppa näsan utanför dörren igen för att sätta fast mina nya God Jul-bokstäver jag vill ha i kransen.

När jag skulle provplacera dom igår blev jag gräsligt förvirrad, det saknades ett U och istället var det med ett L. Som var upp och ner!!!

Blev lite galet tyckte jag. Men inga problem att byta på Blomsterlandet där jag sprang in i morse effter jag lämnat dottern till sin pappa.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

