Lite mera kök…

IMG_6387 IMG_7696 IMG_7697

Här bakom ska kylskåpet stå sen så därför behövdes väggen förlängas. Enligt mig. För jag tror det hade blivit väldigt fult om kylskåpet stuckit ut trettio cm från den ”korta” väggen som var där från början.
(Ja, jag vet att det ser hemskt ut när tapeterna är i olika nyanser och utan lister men det blir snyggt sen när det målas! Jag lover!🙂 )

Jag har rivit upp plastmattan + plywoodskivorna så hela rummet är blottlagt trägolv nu!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Köket, LillaBoet

Kommentera

