Ur funktion… :(

Är verkligen ur form. Avskyr sådana här dagar när jag knappt orkar ha ögonen öppna utan att vara sovtrött. Bara så orkeslös. Fast trött är jag ju också. Det är väl det som är haken kanske. Jag har nada energi. Igår var e rätt bra dag men långt ifrån toppform. Solen gjorde tack och lov mig lite piggare och är nöjd med min utflykt jag gjorde. Men idag? Ids ingenting.

Men får väl ha sådana dagar också. Det är ju inget ovanligt alls. Egentligen. Men har varit så van att ligga på topp nästan konstanst så det här gråa diset jag vandrar i gör mig ännu mer nerstämd. Vill ju vara glad. Vill känna känslan av att vilja göra något. Men nähä.

Jag segar väl idag då.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

