Tisdag tror jag…

Och jag längtar till sportlovet. Vill ju bara soooova hela tiden. Hur kan man vara så här trött?!

5fbd32185f0f11e29c1122000a9f1283_7
Självklart kom solen när jag var tvungen att åka och beräknas att ha försvunnit tills jag är klar på akupunkturen.😦

Fan..klarar mig inte utan sol.

Efter andra vridningen på akupunkturnålarna var jag så nära att somna. Hade hon bara tagit bort nålarna och släckt igen hade jag kunnat sova hur många timmar som helst. Jag hoppas på att jag får lite extra energi av detta i morgon. Ibland blir jag ju hejdlöst aktiv dagen efter. Men inte alltid.
Har en tid på fredag igen och jag hoppas att mol-värken är borta i helgen. Och har jag ingen värk är jag inte fullt så trött. Hoppas jag. Det här är kanske en annan sorts trötthet? Men det märks väl.

Ont som fan har jag iaf. Vart?! Eh…på ena skinkan och under! Läskigt är det när det gör ont efter att en nål tagits bort(fick ta bort tre nålar idag)och det känns som om den sitter kvar! Den under skinkan fick jag tom plåster på för det blödde sådant(den nålen satt hela tiden)när hon tog ut den och hiskeligt så det svider. Som om någon sticker en med en glödgad nål. Hela tiden!!! Men im är det borta. Det vet jag ju. Bara så oerhört enerverande att ha ont av något som inte sitter där men det känns som om det gör det!

Näe. Nu återgår jag till mitt soffhörn nerkrupen under filten. Jag fryyyyser ju också konstant. Samtidigt som jag gäspar.

FÖrresten…när jag var ute en vända med B-hunden stannade Nettan mig och frågade om inte jag också skulle gå på ros-kursen. Vet inte det ja…är inte så intresserad av rosor just. Har ju precis ”fått” tre olika i nya trädgården som jag lyckats hitta namn på två av dom. Men rosor…näe, det har aldrig varit min grej. Men ska se om jaghittar kursen på vuxenutbildningen för det var väl dom som höll i det. Undra va man ska söka på då måntro? Det ger sig nog.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt, Värk

Kommentera

