För att…

151046_10151161526473803_1931641846_n

Baby, it’s cold outside! Should we play?😉

Brrr….ja det är inte klokt så hiskeligt kallt det är. Jag som är en sån fryskyckling. Så det händer inte sådär jätteofta jag ligger i snön! Hundarna tycker jag är synnerligen suspekt när jag slänger mig ner och gör snöänglar!!🙂

Nu vill jag ha vår. Vill ha sol iaf. Försöker att inte ha så höga krav…hm… Klickar runt på frö-sajter och det kliar så i fingrarna! Det är så mycket jag vill göra men inget går på flera månader. Suck.

Dessutom är jag inte lika säker på att jag kommer bo där så länge… Det stör mig lite. Jag som tänkte mig att stanna där. Så förmodligen kommer jag kruka allt. För säkerhetsskull. Hatar när jag känner såhär. Men det är nog inte så rätt som jag trodde. Men så är livet. Jag vill framförallt ha mer mark/äng/trädgård.

Jag vill leva. Jag vill leka. Jag vill dela. Jag vill nog inte vara ensam längre. Hm…det är tankar jag måste förtränga. Jag klarar mig själv. Jag vill vara ensam. Jag kan själv. Eller?  Skit så jobbigt.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

