Världens bästa såg!!

IMG_7022Det här är banne mig den bästa sågen jag sett!! Hur smart som helst!! Den hittade vi i någon röra och är galet ovass men med lite extra kraft funkar den! Den är vändbar och har varit så jäkla användbar i alla konstiga vrår som det är här! Har inte sett någon ny heller tyvärr men får väl hålla ögonen öppna!

(Hemskt nog visar jag mina förskräckliga naglar. Det är inte mkt jag är fåfäng med men naglarna brukar det va ordning med!! Men fick klippa av dom häromdagen😦 för flera hade börjat gå sönder. Är väl dags för vitaminer eller nåt. Men jag får ju iaf ta och måla dom fast dom är så fånigt korta!)

Update: Nu vände jag upp och ner på google och tillslut hittade jag Fanersåg(som jag dissade först pga bara ett sågblad)med två såg.ytor eller vad man ska kalla det för!

http://www.esska.se/esska_se_s/fanersaag-forum-universaltandning-bladlaengd-320-m.html

Fanersåg särskilt för sågning i hårt trä och lister

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

