Paus…

image

Tar en paus och myser med kelsjuka katter! Lite kallt att ligga här i tolv  grader så jag har krupit ner i en sovsäck! Hade först tänkt sova här i natt för att umgås med katterna men jag gissar att det skulle bli för kallt nattetid. Nån vintercampare är jag nog inte trots jag vill sova svalt!
Eftersom jag fan inte vet vad jag ska göra eftersom någon är en bromskloss så ligger jag här i kökssoffan och fikar och myser istället! Lyssnar på ljudboken, klappar katt med ena handen och spelar lite omgångar wordfeud när det är nåt!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

