En bra dag än så länge!

IMG_7079Vaknade toktidigt som vanligt. Nackdelen med att vakna mellan fem och halv sex är att John Blund kommer förbi så tidigt på kvällen! *s* Han tar mig liksom samtidigt som alla barn. Nog för att jag inte gillar att vara gammal men så ung behöver jag väl inte föreställa!🙂

Håhåjaja… Det spelar ju ändå ingen roll, jag vaknar ju tidigt även om jag somnar sent för engångskull!

Hemkommen efter att ha varit på vattenpalatset med dottern och hennes kompis. 2,5 timme fick räcka. Det var trevligt där.😉
Tömmer kameran, fixar lite med bilderna, vilar lite, lagar mat och sen ska jag köra hem dottern till kompisen. Hon ska sova över där i natt. Så vad göra sen då?!  Hade det varit en varm solig sommarkväll hade jag kunnat ut och åka lite bil men i den här vintertiden är det inte mkt att köra runt i. Skulle inte tro jag skulle våga stanna någonstans i mörkret och traska lite med hundarna! Knappt jag vågar mig ut här vid havet och alla träden. Lurar vildsvin överallt. Är jag helt övertygad om.

Nåja, får väl se om det är nåt på tv eller nåt. Att jag alltid ska bli så rastlös så fort jag blir ”barnledig”. Känns som om jag måste passa på att göra icke-barn-saker då. Fast å andra sidan vet jag knappt vad det skulle vara. Bara vad som utan att ha en tid att passa antar jag!! Åh nej…det är den eländiga melodifestivalen…garanterat lär det vara på här. Jag får gömma mig inne på sängen. Suck.

Ha en bra fortsättning på dagen, det ska jag ha! *nöjd och glad*🙂

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

