Hall-hylla

IMG_7043Häromveckan skruvade jag upp den smala lilla hyllan jag sparade från köksfönstret, som var en fönsterbräda. Den som spar han har…😉
Inte för jag vet vad jag kan ställa uppepå men nåt kanske! När vi gjorde om i huset jag bor i nu sparade jag på krokarna från en gammal hatthylla och använde i något projekt i källaren, dom är liksom som ett T(fast uppåner då)i någon slags virad metalltråd. Jag fick loss en och förstörde en annan och hittar inte vart dom andra är fast jag vet att jag sett dom sen jag kom tillbaks hit. Men näe, nu är dom såklart väck. Fick dit en iaf, syns liiite granna längst bort mot dörren. Får ta en sväng på nåt loppisliknande sen och se om jag hittar några fler om dom här inte dyker upp. Vill nämligen ha ett par tre till! Perfekt för koppel mm!
På själva väggen sen vet jag inte riktigt…det ska dit krokar. Men vilka?! Jag har flertalet rosa dubbelkrokar men har även svarta enkla, sådana som jag köpt från tex Hööks/Börjes som är sk stallkrokar. Stabilare än mina rosa men känns tråkiga… Vill ha lite färg men då känner jag att jag måste ha rosa handtag på garderoberna som är mittemot!!! Så det får va ett tag.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Hallen, LillaBoet

Kommentera

