Another day in…

..in hell? In my life? Uhu… Vet inte hur jag känner mig men jämfört mot igår är det iaf bättre. Men långt ifrån bra. Snörvlig, febrig, matt och en grym huvudvärk. Vore skönt att slippa yrseln och huvudvärken, det andra kan jag stå ut med. Fast nu får jag stå ut med allt så min önskan är ju inte mkt att hänga i julgranen.

682082Inte för jag är så snygg i vanliga fall men nu är det katastrof! Jag känner mig lika gräslig som stackaren på bilden. Det är inte alls kul. Det heller.
Men usch vad jag är gnällig. Men så är jag ju sjuk också! Det har nog inte undgått någon. Hoppas jag. För det är synd om mig. Sådetså.
För även denna dagen lär gå åt i rent slöseri. Jag avskyr det. Jag blir så arg när sånt här händer, att dom få barnlediga dygnen jag har slösas bort. När jag hade kunnat göra så mycket annat. Det är en stor del som gnager i mig och gör mig så irriterad. Sånt slöseri med tid.
Men men, nu har jag varit sjuk(eller ja, är, ett tag till)och det lär väl dröja ett tag till nästa gång.

Det är synd att jag levt så många år ”under isen” för det gör att jag inte vågar ta för mig längre…jag vet inte ens hur man gör. För det enda jag vet och minns är känslan av att falla. Men den enda som kan förändra mitt liv är jag och då måste jag ändra på mig. Men hur då? Det skulle ju närmast behövas en atombomb för att riva ner mina murar. Det börjar bli lite tråkigt här bakom, mitt pyttelilla liv behöver bli lite större. För jag vill det. Jag känner det nu. Äntligen.

Det blir lite förvirrande ord. Jag vet. För jag är så förvirrad. Men jag skriver mycket mer. Som jag inte publicerar.

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

