!!!!

Jag är nästan frisk! Underbart! Egentligen är jag väl sjuk fortfarande men det här är hanterbart och jag klarar inte av att ligga å ligga längre så jag åker och jobbar sen om några timmar. Ska uttöka med några timmar varje dag den här veckan, hoppas det funkar. Dock har jag svårt att tro att min rygg kommer klara av allt sittande med skrivandet men jag får väl försöka röra på mig mellan varven. Jag tycker det är så otroligt roligt att läsa all text om torpinventeringen men det är rätt påfrestande i fel arbetsställning att skriva allt.
Men det ska nog gå. Det måste gå. Jag har ju verkligen ingen lust att gå och dra hemmavid längre och jag brinner ju verkligen för just gamla torp!

Och på tal om gamla torp så hoppas jag att jag orkar med en Kalmar-resa idag för att kolla/köpa golv, annars får det bli på onsdag!
Nepp, fixa frukost till dottern och få iväg henne till skolan och sen ska alla djur få sitt och jag göra mig i ordning och bege mig!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

