En bra dag!

Favoritpysseltidningen 101 Nya idéer och en bukett tulpaner…passar mitt humör bra!
Så nu när jag kommit hem efter att ha handlat och solat blir det att varva ner med lite vårinspirationsläsning!

2013-02-25 18.57.23-1

Det är nästan lite sjukt hur påverkad jag är av solen! Känner mig galet lycklig över just soooolen, vara friskare och en massa annat!!! Solen sken så underbart när jag åkte till jobbet i morse så solglasögon på och hög volym och jag tänkte nästan rymma för att få köra några extra mil och njuta!
Som tur var va jag på lika bra humör när jag åkte hem sen fast solen var väck!

Det är så otroligt skönt att inte vara sjuk!!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

