Nu kommer solen!

IMG_7137 IMG_7138

Sååå….målat taket och även den murade väggen med ”hålet”, spacklat väggen vid dörren till höger(men tyvärr glömde jag täcka den så det kanske blir helt lönlöst. Suck.) och så har jag bökat ut en hel massa grejer! Vitvarorna får vara kvar, antingen får man flytta runt dom sen eller får jag ta hjälp. Det måste jag ändå ha med soffan, det är så smalt och tvärt så det var bökigt bara att få ut köksbordet. Hade ju kunnat skruva av benen om det va för jag spikat fast dom någorlunda. Det har inte riktigt klarat av allt farande genom rummet och som sågbänk! Nu är jag nästan redo för att lägga in golv!🙂 Ska bara måla lite dörrlister jag såg jag missat.

11198_10151305512753803_1167650938_nTaklist är uppe i hallen nu och är spacklat så det blev jämt men glömde slipa till det kom jag på nu. Men det kan jag göra i veckan. Måste nog ändå köpa mer lackfärg.  Vit som vanlig men jag måste ha lila också till endel ”detaljer” i frökens rum.
Tog med mig en tapetbit hem nu med den lila nyansen jag ska ha. Lär väl inte finnas färdigbruten.
Det var nåt mer jag var tvungen att ha men kan inte komma på det alls. Hm…

<— Undra om man kan få ett tvättmedelsföretag som sponsor?!🙂

1 kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

One response to “Nu kommer solen!

  1. Melker

    Vilken jäkla energi, säger jag bara. Härligt! Har just läst flera inlägg och blivit på bättre humör. Fortsätt!

Kommentera

