Vårigt

Köpte en massa jord som jag åkte upp och lämnade. Och kom då på att jag glömde både släpkärran och kameran! Sen for jag vidare och fotade en gammal ödetomt. Har varit markerat som ett kryss på kartorna men det måste varit rivet för väldigt länge sen. Men det hade varit ännu ett hus långt ut i skogen, ett sådan läge som skulle passa mig!!🙂
Sen for jag vidare och hämtaede ett gäng påskliljor som jag sen satte rätt tätt i min ”nya” rabatt. Blir fint nästa år!! Längtar redan!! Försöker passa ner endel av allt gräs jag köpte på reorna förra hösten. Hoppas det är något liv i dom, ser inte så pigga ut men förhoppningsvis så!
Har grävt upp och delat endel Hostor också som jag räknar med ska dölja alla lök-blad sen. Sen får jag petar ner allt eftersom. Har såklart som vanligt ingen plan för hur det ska se ut där! Bara det blommar!🙂

image

image
Det vara nog det undermedvetna som gjorde att jag glömde släpkärran. Det är ett jätteberg av trä-skräp…suuuuuck.

Nu ska jag diska!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, LillaBoet, Säsong, Trädgård, Uppe - trädgård, Vår

Kommentera

