Rosa lönedrömmar!

Jag trodde jag knappt skulle få ut en krona den här månaden eftersom min sjukskrivning nu är slut och jag är anställd på heltid på riktigt och jag trodde man fick lön i efterskott. Så vet jag inte hur jag får från FK om det är i efterskott. Så i absoluta miniberäkningen räknade jag på att jag skulle få lön för 5-6 dagar och FK ca 20 dagar. Så när lönebeskedet kom den 21:e höll jag på att svimma. Jag får tydligen lön i förskott(?! tycker det känns jättekonstigt)så bara på halva månaden har jag fått ut mer än vad jag får för en månad från FK. Så nu ”spelar det ingen roll” egentligen hur mkt jag får där i från eftersom jag redan fått ut mer än jag brukar!😉 Så när jag kollar kontot på måndag är det ett trevligt plus på kontot oavsett hur mkt eller lite det är! *s*

Så nu på morgonkvisten ”firade” jag mitt nya jobb och lön med att beställa från Horze för 392 kr! Jag är ju så glad över att jag får ta över hagen nedanför stugan(även om jag inte vet för hur länge.. 6 månader eller 10 år?)så jag ska inreda ett hörn  boden för hästgrejerna och jag älskar ju rosa så det blir en…rosa hästhörna!😛

horze.se a8a938debeda11e28bc322000a9d0dcb_7

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Djuren, Häst, Personligt

Kommentera

