Srf – Sweden Rock Festival!

Det blev några oerhört varma soliga timmar nere på området innan vi körde hem igen! Träffade lite känningar trots folkmängden! Utan att försöka ringa till någon sprang jag på fler än jag fick på bild, helt otroligt med tanke på att det är 35000 pers där minst! Dock träffade jag inte Lotta tyvärr. Det var synd. Men nu när jag ska ta tag i mitt osociala liv(tack vare en ”simpel” tandlagning..:/ )ska jag jaga fatt i henne! Så du vet L!🙂

Det blev lite av ett impulsryck *ovanligt va?🙂 *att åka ner. Abstinensen över att inte varit iväg på två år tog ut sin rätt så jag fick med mig dottern och hennes kompis och körde den svindyra svarta bilen ner och gjorde nog av med hela junis budget och lite till på bara några timmar!😛 Men det var det värt!!!! Det var så skönt att komma ner och bara vara en stund. Dock något så galet varmt så vi orkade ite göra så mkt. Som att gå och leta upp folk som jag på ett ungefär höll hus.

image

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

Kommentera

