Citronerna blev ngt annat!

imageMärkligt!!!! Skulle slänga alla ”citron”plantorna för dom är så många att jag missköter dom. Har hela tiden tyckt dom var väldigt konstiga för att vara citron… Inte så lustigt..det är ju min favorit; Mexikansk spikklubba!!! Jag har ju INTE sått några spikisar alls iår, varit lite ledsen över det för jag inte hann. Fattar inte hur dom fröerna kom hit och vart är mina citroner????
Fast jag ÄR ju glad över att det nu är spikklubbor när jag inte sått några och att några tom blommade längst bak mer eller mindre utan vatten(som synes!).

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt

Kommentera

