Vit Bergsklint – Amethyst in snow

Fått en rugge jättefina Bergsklint av D som jag jobbar med som tydligen heter ”Amethyst in snow”, aldrig sett sådana förrut och hoppas verkligen dom kommer ta sig och sprida sig!!

Vit Bergsklint - Amethyst in snow

Skulle plantera dom efter jobbet igår och hade flera planer men vad händer…jo jag drabbas av en förlamande trötthet. Låg som en urvriden trasa i soffan från 17 till jag kröp i säng vid 21.30.😦
Jag masade mig ut och plockade lite rabarber bara men orkade inte göra något mer med dom än dela dom och lägga in dom i kylen i ett vattenbad. Trodde jag vilat en stund så jag kunde gjort en paj men icke. Det var för ansträngande att gå runt hörnet på huset och skära av några kvastar. Jag blir så j*a less när det blir så där. Låg och tänkte på vad jag skulle göra IDAG, för idag skulle jag ha massa energi, ork och lust. Pling. Ska ju gå tidigare från jobbet, hämta sonen och bege mig till Kalmar till BUP. Lär ju inte vara hemma förrens runt sextiden och då har jag nada energi. Garanterat. SUCK!!!

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Personligt, Trädgård

Kommentera

