Häst

IMG_8291 IMG_8292

Har ”stängslat” in nedre delen av trädgården och där får han gå och rensa upp lite. Tyvärr är det inte så himla mkt gräs och han är ju en duktig häst och äter inte smörblommorna, hundkexen eller vallörten. Det är ju jädra synd att det är giftigt på ett eller annat sätt för det är ju den skiten jag skulle vilja bli av med på ett smidigt sätt!!!!
Huruvida det ÄR el i min lilla avdelning är jag osäker på…har ju ingen stängselmätare för el. Och näe, jag tänker inte känna!!! Men han stannar ju kvar där inne…kanske mest med respekt för det vita bandet OM det skulle knäppa till!😉

Det är tråkigt att han är så insvept. Jag vill ju se honom. Han är ju så vacker! Men jag är så jäkla nöjd med både flugtäcket och huvan från Biltema. Billigt och funkar kanonbra. Men stora i storleken?! Här har vi en liten pålle som är 1,74  hög och huvan slappar i knäppningen och maggördeln trampade han sönder för den hängde ner för långt.. Ska åka in och köpa ett nytt set nu när jag får lön fast allt i mindre storlek, får bli ponnystorlek. Konstigt att en så stor häst kan vara så liten. Mysko. Men han är ju inte stor runt magen eller lång i ryggen direkt.

IMG_8309 IMG_8312

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Djuren, Häst, Nere - trädgård, Ogräs, Ohyra, Ovälkommet, Personligt, Trädgård

Kommentera

