KraxKrax…

Som vanligt har jag många planer när helgen kommer. Som vanligt står dom på ända. Suck.

I natt vaknade jag med halsont och det har verkligen inte blivit bättre. Vädret som bara var…grått har nu övergått till att bli snöblandat regn med tonvikten på regn. En skit-dag helt enkelt.
MEN…jag måste ta mig i kragen och tänka om. Förutsättningarna är inte dom bästa men hur gör jag dom bättre????
Mitt ansvar att få min dag så bra den kan bli!!!

Så jag är omsvidad, full med värktabletter och ska snart köra upp och se vad jag kan göra av min tid idag! Hade funderingar på att måla väggarna i min ”nya” sadelkammare. Alltså, det ska väl vara plusgrader när man målar? Det behövs väl itne vara så många? Minusgrader är det bara någon timme eller två om nätterna.

2014-02-04 12.27.50 2014-02-04 12.27.41
I det gamla utedasset där jag skruvad upp all stallinredning för utrustning blev för trångt och jag använde en hylla i själva boxen och selar hängde i taket. Inte särskilt lämpligt. Så jag tömde det lilla lilla förrådet bredvid på alla trädgårdsprylar(och fyllde stora förrådet som nu är totalt totalt kaos)och fyllde med hästprylar och täcken osv osv.

2014-02-04 15.04.38 2014-02-04 15.04.44
DÄR hade jag tänkt riva ut allt igen😉 för att måla dom omålade betongstenarna till vägg. Fast jag undrar om jag är sååå pigg. Jaja, vi får se vad som händer!

 

 

Lämna en kommentar

Filed under Allmänt, Boden, Djuren, Häst, LillaBoet, Personligt, Planer

Kommentera

