Måste börja…

Min syster sa till mig att jag borde börja skriva av mig. Det är nog så. Nu har jag tänkt på det ett tag och nu tänkte jag att NU börjar jag. Men så blev jag helt ställd. Jag kan bara hitta den här bloggen förutom ett par andra som inte ”har med saken att göra”. Jag har ju haft massor av adresser tidigare men kan bara komma på den här. Antingen raderar jag allt här och påbörjar en riktig dagbok där jag är jag eller skaffar jag en ny adress. Eller väntar jag tills jag kommer hem och försöker kolla igenom min egna dator(och inte jobbdatorn)om jag har några gamla bokmärken till mina tidigare bloggar. Har ju skrivit på riktigt, men vart? Nu är det ju ingen jag känner här som läser och som har gamla blogglänkar till mig så det är väl lika bra att jag börjar om från början någonstans. För rent ut sagt, livet är verkligen helt åt helvete.

—-

Nämen…kollade statistiken och såg att jag i snitt har 38 personer här varje dag. Utan att jag ens skriver något. Visserligen mest sökningar på en massa men ändån. Har inte ”varit här” sen i februari tycker jag mig se på senaste inlägget. Fast jag orkar nog inte hålla den här uppe även om jag blev lite taggad av att se besökssiffrorna. Å andra sidan är en stor del av mina problem just stugan…

Jo nu blev det en ny.  Kunde göra det på samma inloggning som den här faktiskt. Vet inte om det syns någonstans att det finns två stycken?

1 kommentar

Filed under Allmänt, Personligt

One response to “Måste börja…

  1. Hej! Sökte på kaninmat och hamnade hos dig! Haha… Älskar din blogg! Jag har flyttat från Stockholm till landet i Skåne för några år sen. Har lite djur och försöker ändra mitt sätt att leva och se på världen. Känner att du har lite samma tänk som jag. I like! Ha det bäst! ♥

Kommentera

