Betong..

Lite annat av det som är klart..

image

Vill göra mer julig betong. Har några ideer men inte så många. Har iaf igår gjutit några koner jag ska testa!

Dessutom fått inspiration att betonga med nylonstrumpor och har kollat efter sådana. I vanliga fall ligger det ju alltid trasiga nylonstrumpor i lådorna men nu, nu när jag bara måste ha finns det inga!
I butiken hemma kostade ETT par 40 kr!!! Nä tack. Jag letar vidare! 🙂

image

Maschallhållare(stavning?!)! (Och några misslyckade kaniner och tomtar bakom som jag ska öva mig på att måla).

1 kommentar

Under Allmänt, Betong, Hantverk

Ett svar till “Betong..

  1. Marianne

    Vilken mysig sida jag hittade här när jag googlade ”alternativ till diskbänkskydd” jättetrevlig! tittar in igen å hoppas på nya inlägg.
    Med vänlig hälsning Marianne

Lämna en kommentar